lunes, mayo 16, 2011

El pebrots de La Masia

Hi ha dues imatges que resumeixen el títol de Lliga. L’una és la foto que ha publicat Gerard Piqué al Twitter: és una foto en què 15 jugadors del Barça envolten el trofeu de la Lliga. Els 15 són fets a La Masia. Hi ha veterans com Puyol i Xavi; estrelles com Messi o Iniesta; promeses com en Thiago; i nanos que encara són al filial, com Bartra i Romeu. Són 15 jugadors fets a casa i que han contribuït tant per guanyar la tercera lliga consecutiva.

La segona imatge és la d’aquests mateixos jugadors, i els seus companys fets a fora, llençant pebrots al públic del Camp Nou, com recordant que a més de l’estil de joc i d’una innegociable manera de moure la pilota, aquest equip té una altra virtut més amagada, però fonamental: té caràcter. És un equip que ha rebut patacades per tot arreu, però que no ha abaixat mai els braços, per més forts que hagin estat els atacs o les dificultats.

Estil i caràcter. Gent de casa i pebrots. Això és el Pep Team: els pebrots de la Masia.


Dos imágenes resumen el título de Liga. La primera es una foto que ha publicado Gerard Piqué en Twitter: en esa foto, quince jugadores del Barça rodean el trofeo de la Liga. Los 15 son hijos de La Masia. Hay veteranos como Puyol y Xavi; estrellas como Messi o Iniesta; promesas como Thiago; y chavales que todavía están en el filial, como Bartra y Romeu. Son 15 jugadores hechos en casa y que han contribuido como nadie para ganar la tercera liga consecutiva.

La segunda imagen es la de estos mismos jugadores, y la de sus compañeros llegados de fuera, lanzando pimientos (los simbólicos "pebrots") al público del Camp Nou, como simbolizando que, además del estilo de juego y de una forma innegociable de manejar el balón, este equipo posee otra virtud muy escondida, pero fundamental: tiene carácter. Es un equipo que ha recibido golpes desde todas partes, pero que no ha bajado nunca los brazos ni se ha rendido, por fuertes que hayan sido los ataques o las dificultades.

Estilo y carácter. Gente de casa y "pebrots". Esto es el Pep Team: los "pebrots" de La Masia.